Wednesday, June 3, 2009

Tag by ummi khayra

Ini hutang tag dari ummi khayra..aku tau dh lama utang ni tertangguh...tp layan j lah..hahaha

1. Anda sudah mempunyai berapa orang anak & nyatakan Girl or Boy?
Baru sorang. My little one is a boy...:)

2. Bila perancangan anda untuk menambah anak?:: planning??
Mmmm..ikut perancangan mama ammar,cukup umur ammar 2 tahun,br nak preggy. tp papa ammar nak cpt.hahaha...tgk rzk lah...:D

3. Nyatakan nama anak anda & ape makna nama anak anda dalam islam?
Nama putera ku : Nik Ammar Faris Bin Nik Mohd Hafidz.
Maknanya : Ammar = yg beriman. Faris = yg warak


4. Siapakah yang memberikan nama anak anda?
Mestilah diriku. Byk gk nama yg di short listkan. Dlm byk2 tu, tggl 2 j then Kak long request nama yg ni. Akhrnya husband setuju ngan nama Nik Ammar Faris. Decision ni pun di ambil sehari sebelum daftar namanyer ..hehehe

5. Dari mana tercetus idea memberikan nama anak anda?Idea?
Byk sbrnyer nama yg aku suke. Igt nak ltk Ziyyad tp husband tak mo. dier nak nama yg simple2 j. N tanak eja pelik2..hehehe .Aku berbelah bahagi nak ltk Nik Ammar Faris @ Nik Adib Faris. Last2 Kaklong yg suh ltk Ammar. Sbb sblum ni aku yg ltk nama anak dier,so turn akula plk terima cadangannya..hehehe...

6. Sekiranya anda dikurniakan seorang lagi cahaya mata...apakah nama yang akan anda beri?InsyaAllah.. Kalau dpt lg, aku nk realisasikan nama yg aku pilih sblum ni. klo baby gurl, nak ada nama Damia n kalo bby boy lg,nak ltk Adib la. tu pun kalotk jmpa nama lain la..hehehe

7. Berapa perancangan anak yang anda mahu & nyatakan berapa girl & berapa boy?
4 Orang. 2Boys, 2 Girls.

8. Bagi yang sudah mempunyai anak lebih dari seorang...nyatakan . berapa jarak beza umur anak anda?
tak berkenaan.hehehe

9. Untuk kelahiran anak anda yang akan datang....anda nak girl @ boy?nyatakan sebabnyer?
kalo boleh nak gurl la plk..br ngam dpt sepasang tp husband nak boy lg..hehehe

10. Ape ciri2 persamaan anda & anak Anda?:: ciri?
mmm....rupe tkder lgsg..tp prangai suke tdo tu ader ..hahaha.lg 1,nmpk mcm baran..tnak la bby ikut baranku ni..huhuhu

11. Upload gambar anak anda untuk tontotan semua rakan blogger.



Gmbr ni adeq aku yg tangkap ms aku tgh berkursus kat IAB. Katanya nak ilangkan rindu aku sbb takleh tgk ammar senyum live. tgk dlm gmbr pun jadilah..hehehe..

No comments: