Thursday, March 26, 2009

Jaundis @ Kuning

At last,Ammar Faris dah tk perlu pergi hospital n amik darah kat tapak kaki dier lg.Hari ni merupakan hari k-5 dier terpaksa pergi ke hospital bersama-sama mamatoknyer.Aku tk pergi sama sebab aku ni berjalan pun tk betul lagi..ekekeke..

Ujian darah arini dah menunjukkan penurunan yg memberangsangkan.Mula-mula cek dulu,310 pastu turun k 306,then ari k-3 turun sampai 209.Bagus betul.Disbbkan masih 200++,Ammar Faris kene pergi cek darah lg.Doc suh aku make sure 2 ari lg,msti below than 200.Malangnyer 2 ari lps tu mean ari Isnin lps,just trun sampai 207 j.Isshhh...sikit betul turunnyer..So arini,Khamis(26/3/09),kene pergi cek drh lg.Lucky him,arini merupakan last day cek drh sbb kuning dh turun sampai 145..Hehehe..Alhamdulillah...Free jgk anak mama dari kuning...

Sbb utama nape Ammar Faris dijngkiti kuning adalah kerana aku berdarah O.Mmg tkleh nak dielakkan lg la kalo ibu berdarah O,anak2 msti dijangkiti kuning...Patutla anak2 buahku sampai dimasukkan ke hsopital.Seb baik Ammar Faris tk perlu masuk wad kan?Kalo tak sian anak mama terpaksa dijemur di bawah lampu...Huhuhu....

Aku update post petang ni ditemani Ammar Faris yg sdg lena sambil2 tgk SpaQ.Syok j tgk dier tdo dalam rocking chair yg dihadiahkan oleh umminyer a.k.a Cik Za (Kak cik aku).Ptg ni mama tkder sbb pergi umah sedara yg buat makan2 sempena Maulidur Rasul.So tggl la aku kt umah dgn Wawa,Abah n Ammar Faris.Papa Faris masih belum balik dr kerja...Biler melihat wajah anak,terasa betapa bahagianyer hati mempunyai permata hati hasil dari cinta yg bersemi...Aku berdoa biarlah kebahagiaan ini kekal untuk selama-lamanya...Aminnn

Oklah,nnti2 update lg...Anakku sayang dah menangis,br bgn tdo..nak menyusu la tu.

No comments: