Wednesday, December 23, 2009

akhirnya...

Byk bender yg berlaku di sekeliling ku akhir2 ni...byk jgk yg nak dikongsi.Aku try jot down one by one ek...ekekeke

Pg2 buta ari isnin lepas,keputusan perpindahan staff dh kluar.Akhirnya berakhir jgk penantian ku.Bulan2 aku berdebar2 tggu result.Cmner?Mmm....mestilah mendukacitakan.Perpindahan dibekukan lg.Mcm sem lps pun dibekukan jgk tp ramai gk yg aku tgk dpt pindah.n sem ni terjadi lg.Tatau la ader k tak kes cair di antara yg beku nih...huhuhu...nmpknyer kne try lg next sem.Ckup 3 taun PJJ ngan husband..

Lg hal,mggu peperiksaan akhirnya dh habis...Alhamdulillah sumernyer berjalan lancar.wpun byk dugaan n stress yg terpksa aku hadapi.Sgt2 tensen n stress wt kje dlm keadaan tertekan.Tertekan ngan kje yg bertimbun2 n tertekan ngan keadaan sekeliling.Biaserlah take time to adapt ngan new environtment kan...hehehe...wpun exam dh abis,kje2 yg menunggu tk abis2 lg...cuti aku tk dpt jgk dihabiskan.Beriya simpan cuti utk guna akhir taun,tp tk dpt jgk aku gune.Kne jgk dtg kje.aku nk cuti lama.nak cuti smnggu utk blk kg.Tp ku tk dibenarkan cuti lama2..kalo tkat 2,3 ari j boleh diluluskan...tak best r blk kg skjp2...abiskan duet tiket flight.klo cuti duk umah kt banting j,lagi tk bebaloi...huhuhu....

No comments: