Tuesday, October 6, 2009

ammar n nursery

Semalam ammar terpaksa di hantar k nursery again.hari Ahad lps,bb sitter ammar kol n mintak cuti,anak dier dmm n merengek2 sbb dijangkiti campak.actually anaknyer dah stat naik2 bintik2 merah tu ari jumaat lg...

Igtkan semalam aku nk cuti j jg ammar kt rumah tp aku ader kelas la plk.dah 3x kelas terpksa diganti,kalo smlm aku cuti lg,entah bile dpt berganti.pk punyer pk,last2 wt dcision, pg aku bwk ammar dtg opis.lps wktu rht tumpangkan ammar kt nursery sbb kelas aku dr kul 2.15pm-5.15pm..

berdebar2 k rasanya nak hantar ammar kt nursery.masa singgah skjp pg tu sbb nak tanyer boleh tak nak tumpangkan bby skjp,terkejut aku tgk dlm nursery tu..Mak aaiihh...ramai betul bdk2 n baby2.aku singgah dlm 10min pun dh nk pening.ekekeke...kul 2 hantar ammar,dier xcited habis.tnak lgsg pndang muka aku.sibuk pndang kiri kanan tgk kwn2 ramai sgt agaknya.maklumlah kt rumahnya takdak org.rumah bb sitter pun tk ramai gk.itu yg jakun smcm j tu..ekekeke

sblum balik dr nursery,aku dh ajar penjaga2 kt situ cmner nak hndle susu ammar.n cmner nak panaskan susu n mkanan ammar gune warmer.aku dh bgtau suhu untuk susu berapa n suhu utk mknan plk berapa.tp ms balik umah,aku tgk suhu warmer 100 c.aiseh...kalo mknan yg dipanaskan dgn suhu tu tkpelah tp kalo susu?mmm....abaikan j lah.nk wt cmner kan,bender dh lepas.mungkin dorg tk perasan agaknyer sbb nak kne handle ramai sgt bb.maklumlah kt tmn rumah aku tu,hanya itulah 1-1nyer nursery yg ader.itu yg sumer org duk htr anak2 kt situ j.mmm...takder k usahawan2 lain yg nak bkk nursery br kt taman banting baru ni ek?ekekeke

Arini,hati masih berat nak htr Ammar k rumah bb sitternyer.So aku wt dcsion,bwk ammar dtg opis j.Lgpun arini tkder kelas.Bwk kelengkapan ammar n kitorg lepak2 kt unit exam.Skrg ni,ammar tgh lena tdo.n aku amik kesempatan update blog.nak wt kerja,semua brg2 aku kt bilik pensyarah.So tggu ammar bgn dululah,baru nek atas.nk kejutkan sian plk.pg td kul 630am dh bgn.maklumlah semalam kul 630pm dh tdo smpai k pg..hehehe....

aiiyyaaakk..ammar dh bgn..nti ku sambung lg entry ni...ekekekek

No comments: