Wednesday, October 7, 2009

ammar di sana sini

pelik tui tajuk entry aku nih..ekekeke..

disebabkan mama ammar ni takut ammar dijangkiti campak,ammar diangkut ke sana sini mcm org nomad dh.ari senin,mama cuber ltk ammar kt nursery.1/2 ari ltk kt situ,keesokkannya,mama dah tk sanggup.mengingatkan keadaan nursery yg terlampau ramai n warmer yg disalahgunerkan,mama amik kptsn bwk ammar dtg opis.

smlm seharian kt opis,anak mama tak byk ragam pun cumer takmo ditinggalkan j.asik nk suh org maen n dukung dier j..mana larat weii 8 jam nak berdukung j.tdo pun tk lama.paling lama 50min j.alahai...apa taknya...baru j lena,dtg la peminat2 ammar nak main.elok j ammar tdo,dorg kaco suh bgn..ekekeke...bwk dier,of course la mama takleh nak wt kje.kje dh la menimbun2 skrg ni..huhuhu...balik rumah mmg flat giler.penat hanya tuhan yg tahu.belum smpat duduk,nak basuh poo poo ammar la,nak bg mkn ptg la,nak mandikan la..nak tdokan la..aiseehh... tp ammar punyer psl,tkpelah.. mama tak rehat takpe,jnji ammar selesa n tak nangis2.. mmmuuuaahhh...

ikutkan hati,aku nk bercuti j arini sbb tanak bwk ammar dtg opis. dtg opis ngan ammar un bukan leh wt kje,baik duk umah,leh rehat2kan badan n minda.tp syg plk kt cuti tahunanku yg dh tggl tk bape nak byk nih..so aku tebalkan muka aku ni,mntk jasa baik jiran depan rumah jgkan ammar tuk arini.seb baik dier ok n ammar pun mmg ok j ngan sapa2.so dudukla ammar ngan jiran kami untuk arini.mtk2 la sumer ok.huhuhu...

sian ammar...dijaja k sana sini..apa nak buat nak...mama terpaksa..huhuhu

2 comments:

UmmiKhayra said...

siannya ammar... hehehe nak jadi macam aku takde cuti lagi ke haru... hahahhahaha oh, backdoor... aku msg ko la.. ekekekkekekke

norsuzila said...

mmg haru la kalo tkder cuti..if sumthing happened,ko masih boleh bergilir2 jg khayra?tp aku?ayooo...sdr mau igt la..ekekeke