Saturday, September 6, 2008

very bad day

2/9/2008,Tuesday was the very bad day for me...i had an excident at Persint 11,Putrajaya.lg malang sbb aku excident sorg2.aku langgar devider sbb dh terlelap...aku dr perjalanan k umah klong lps antar hsband aku nek bas kt kajang...

mayb sbb aku penat sgt..dah la ari isnin semalaman dalam kete.gerak dr kb kul 9 pm n sampai banting kul 630 am..pastu kene g kje lak seharian...sbb tu lah kot yg membuatkan aku terlelap...seb baik aku n baby tkde pape tp kete truk gak la....tayar sebelah kiri rosak truk...drive sharp,lower arm,sume patah...tp tkpelah bnder2 tu sumer insuran cover..yg pling sedeh sport rim la..baru j bli,tp dh calar balar..kiri kanan lak tu...kalo tgk dr luar tk bngkok tp foreman cakap,tak pasti lg bhgian dalam ok k tak...kalo bengkok camner?takkan nak bli baru...waaaaa...sian husband aku.byk dier abihkan tuk sportrim tu.aku tau dier tk sdp ati psl tu tp dier try act mcm tkder pape.myb sbb nak jg ati aku..huhuh..i'm so sorry dear...nak gnti baru pun,mcm ader jual 1 j ?mst kne bli 4-4..isshh..mmbazir j..byk lg nk pakai duet..nak bli brg baby lg...huhuhu...

esoknyer aku g jumpa doctor,takut gak kalo ader pape yg berlaku kan...doctor wt scan kt perut,nk tgk samada ader tompok2 pendarahan.alhamdulillah,Allah masih sygkan nyawa anakku.sumernyer ok.baby siap gerak2 lg dh tp aku tkleh rs dier gerak2 lg sbb doctor ckp baby kecik sgt2 lg..kiter tkleh rs tp sbrnyer bby mmg dh start gerak.b4 nih aku igtkan msuk mggu k5 br baby gerak,ruper2nyer ms tu kiter dah boleh rs gerakan baby.xcited j aku citer kt hsband.tergelak dier dgr aku citer.myb sbb aku xcited sgt kot ms bercriter ngan dier time tu..ekekeke...kalo ader pape lah yg berlaku dsbbkan kecuaian aku mlm tu,aku tkkan maafkan diriku...huhuhu

nape la aku careless sgt.biasernyer aku kalo ngantuk,aku bnti tepi jln n tdo dlu dlm 5min tp mlm tu,aku tnak bnti...lgpun umah klong bukan jauh sgt dr tmpat kejadian.dlm 1km j lg nak smpai...sbb tu lah aku tnak bnti tdo...lg 1, sbb jln kt situ smpit...kalo aku bnti,aku dh halang laluan.huhh....bnder dh nk jd....mnyesal pun dh tak guner....

lenkali kne gandakan lg sikap hati2 ms driving.....ya allah,lindungilah aku n baby...amiinnn

No comments: