Tuesday, September 9, 2008

alahai...

pg td pergi pergi checkup perut kt klinik.berat badan berkurangan.so kne g lg checkup 2mggu lg.bukan sikit2 kurang tapi sampai 1.5kg.alahai...aku dh ckp kt nurse tu myb sbb puasa sbb tu lah berat badan berkurang tp dier ckp org lain berpuasa pun berat bertambah jgk. tk sepatutnyer berat berkurang la sbb baby dah bertambah besar..

tang nak tambahkan berat badan yg ssh skit nih.dr dlu lg mmg masalah kalu aku nk tambahkan berat badan.tp kalo nak kurangkan berat badan,tak pernah nyer bermasalah.tu yg aku kurus sangat nih.kalo kurang makan n penat sekit j,msti berat berkurang.aku rasa aku dah makan byk sgt dalam bulan poser nih.tiap kali bkk puasa,msti aku rs ssh bernafas sbb terlebah mkn.mcm mana la leh terkurang lak nih?aku igtkan nurse nak bising sebab berat aku bertambah dengan banyak,rupernyer sebaliknyer yang berlaku...ekekeke...tu seb baik Hb aku bertambah,kalo Hb pun berkurang gak,msti lg bising nurse tuh...huhuhu....

nak wat cmner ni nak suh berat bertambah?dalam masa 2mnggu lak tu.apa aku nak makan lg?kebiasaannyer,lepas berbuka,aku dah tkleh makan benda lain lg dh.mlm td aku try gak nak makan pau goreng yang tak abih masa berbuka.kul 10,takleh makan lg sbb kenyang,kul 11 pun takleh masuk lg.kul 12 of course la dah tertido....sahur pun aku sebat nasi.so apalagi yang nak kubuat dalam bulan poser cmnih?takkan tak poser semata2 nak naikkan berat badan?isshh..tnak aku.aku boleh pose,tkder mslh pun.loya2 tkder,masuk angin pun tak,so wtpe tmbahkan bebanan tuk aku ganti pose nnti kan?biorlah...

kalo 2 mggu lgi berat tak naik gak,kalo nurse nak bising pun biorlah dier....janji i'm feel good...hahaha...

1 comment:

Anonymous said...

"Janji feel good"? Eh, mana leh. baby kat dalam pun kena jaga gak