Thursday, August 28, 2008

congratulation to both ninie n adha

last monday,early in the morning,i got a sms from ninie.she wanted me to pray for her because she will deliver baby soon.i'm very xcited mcm aku plk yg nak deliver.so aku terus call her n ask about her condition.so suprising me because she still can laugh n make fun with me...so i thought mayb lambat lg la baby nyer nak keluar.but around 2.30 she sms me again n told me that she had deliver her baby.cepat betul.masuk spital tak sampai 6 jam,terus bersalin.nampaknyer aku kena ambil petua dari dia supaya senang bersalin macam dier jugak.hihihi...her baby's name's KHAYRA AMIRAH, katanyer sempena nama husband dier.aku tanyer gak nape tak amik sempena nama dier plk,then dier ckp sbb nama start ngan huruf S tak cantik..hahaha...mcm2 la c ninie ni.Khayra selamat dilahirkan pada pukul 1245.
nampaknyer lagi sorg kawan aku berjaya melahirkan baby.nina dpt sorg boy,nita dapat 2 boys n ninie j dpt gurl..mmm...agaknyer aku pasni dpt gurl k boy ek?tak sabarnyer nak tunggu kehadiran permata hati aku n husband plk..hihihi...
kt bwh ni aku postkan beberapa gmbr Khayra Amirah.gmbr ni pun sbrnyer bukan aku yg punyer tp aku grab dr frenster nini.tk mtk permission pun.maen amik j...tp tkpe tkder hak penciptaan.hahaha...



matanya sepet mcm mata ninie..ekekeke.....

once again aku n husband ucapkan congratulation to ninie n adha for getting n new baby.jaga baby baik2,didik sehingga menjadi org yg berguna di dunia n akhirat.aminnn....

No comments: