Sunday, November 21, 2010

huh...

"ckp org beringat skit bnder dlm perut ko tu...jgn smpai anak menurun perangai ibu yg tak berjurus "...huh, aku j k yg tk berjurus??engko?takat pandai mengampu boleh jln la...ckp tk serupa bikin...hari ni ckp lain,esok dgr org ckp lain,trus ubah pendapat jd lain...usah tunjuk dr tu BAIK depan org, tk pyh jd hipokrit...ko tk berada di kedudukan aku,ko tk rs apa yg aku rs...

N for ur information, aku tk bermaksud apae2 ngan statement aku mlm td...itu hanya seloroh n feedback pada ayat ko..tp dh ko emo sgt n igt aku mengata org,apa aku nk buat?aku sentiasa beringat pada anak dlm kandungan aku n sentiasa doakan yg terbaik utk anak2 aku...so ko tk pyh nak doakan yg buruk2..igt ko pun ader anak dara.tgh mekar lg...baik ko doakan anak2 ko lg bagus.....

** entry dibuat time aku sgt sakit ati...mtk maaf kalo ader yg rs ayat aku sgt kasar

No comments: