Tuesday, April 27, 2010

cuti

aku apply cuti arini.sj j nak rehat2 kat rumah. td pg bwk ammar checkup then planning nak g umah nora. nak g melawat dier n her new baby. congrate ye yang sbb dh berjaya lahirkan baby boy(muhamad raziq qushairi)..heheheh. tp planning tidak menjadi sbb nora tk dpt blk lg. dier j yg dpt balik tp bbnyer kne tahan wad sbb jaundise. mmm...skrg ni rata2 bb kne jaundise.ammar dulu pun smpai 5x kne g spital n amik drh. sian bb nora,br semalam deliver, arini dh kne jaundise.so postpone dululah niat nk g melawat tu. tggu weekend ni j lah..huhuhu..nk g mlwt kt wad,tk besh la plk. tkleh bebas mcm kt rumah..hahaha..

lg 1 sebab aku amik cuti arini ialah sejak2 blik kg, tk pnh lg aku apply cuti except EL ms ammar lelah ms mggu kedua kt kg. lps dr tu,tk pnh cuti sbb kje asik dtg tak surut2. heran plk aku bile ader kwn2 yg ckp aku kt kolej baru tkder kje. huhuhu..cmner kome tau aku kt sni tkder keje?lg byk keje aderlah tp sgt2 jrg bersungut sbb aku gembira buat keje kt sni..huhuhu..tkpelah,tk plu kabarkan pd dunia yg kiter buat keje kn asalkan kiter ikhlas dlm membuat keje2 yg diamanahkan cukuplah..besh cuti arini sbb aku betul2 cuti..blk dr klinik,tdo j. ammar pun aku wt dek j...biarkan mamatok yg jaga..hahahaha...lgpun ammar kene belajar berdikari dah skrg ni..tkleh manja2 sgt2 dah ngan mama tau...ekekekek

No comments: