Monday, January 11, 2010

terubat rindu

entry ini khas untuk kwn lama yg rsnyer dh lama jua tak ketemu..

terubat rindu nak jumpa pn Ruzanna bt Mustapa...last weekend zana dtg menjenguk aku n ammar kt rumah..pg2 lg dh sampai.time tu aku br j bukak mata n masih melayan ammar di atas tilam.tiba2 dpt kol dr zana tnyer no jalan rumahku..ekekeke..
seharian berborak ngan dier.lps maghrib br zana dtg...mcm2 cerita yg keluar.dari hal keluarga msg2,hal kwn2 dan hal peribadi..ekekeke...

2 mggu lps plk aku jumpa Cik Rahmah Asyari..sempat tdo 2 mlm lg kt rumah dier.terpksa mnumpang tdo rumah org lain sbb 2-2 kakak ku berada di kmpung halaman.husband balik,perlu mengambil dan menghantarnya k st bas Putrajaya. Jauh utk ku berulang balik Banting-Putrajaya n drive ngan Ammar,so amik keputusan menumpang kt mana2 lah..huhuhu..tp tkpelah,dpt jgk ketemu kwn2 yg amat dirindui...ekekeke...

tp sygnyer sekeping gmbr pun tk snap..huk aloh la...

8 comments:

ummikhayra said...

wahhh... ko dah jumpa zana n cik rahmah? wahhhhh.. rindu gak kat mereka-mereka itu... bila bisa ketemu? :)

norsuzila said...

bile tu ntah la...ko dtg la putrajaya time dorg tk balik kg...pasti bisa ketemu...hehehe

ummikhayra said...

hehehhehe tang tu la susahnyer... huhuh weekend ku sentiasa busy... insyaallah.. nnt aku g jalan alamanda.. konon.. ko pun sekali la tau... :)

Noraziyana Mohamad said...

waaaaaaa..aku ko tok rindu ke?ahaks

Noraziyana Mohamad said...

aku ko tak rindu ke?ahakssss

suzie said...

ninie-->aku insyaallah boleh ajer kalo takat putrajaya tu...hehehe.ko mmglah busy,almaklumla dah nak jd bisnesswoman..ekekeke

nora-->rindu sokmo k saeng2...tp duk cni gk mme tokleh jupo la nga mg..nk mr jale banting tp sapa skre pun tk napok baye pun..hahaha

Noraziyana Mohamad said...

hahhaha kalu aku sore baru ni lagi sapa..gitu a maso gewe gak...duk langit ketujuh pun rangok gi amik ata lagi..dey nikoh gaks...mitok nok gi mano2 liat supo gapo...

suzie said...

takpelah apa nak buat....kne ikut jgk kata2 suami nnti jd nusyuzzzzz...ekekeke