Wednesday, May 6, 2009

Tagg by Ummi Khayra

Well, ini adalah tagg dari Ummi Khayra.Dah lama aku ditagged tp ngak ader ms..lgpun aku dh duk umah mertua,lgsg takleh nak online..ekekeke..

NAMES THAT FRIENDS CALL YOU:
1. Suzila...(biasernyer kwn2 laki yg pnggil skema gini..ekekeke..)
2. Suzie..(dari aku kenal sekolah sampailah skrg,nama ni dah sebati ngan aku..ekekeke)
3. Sue..(Famili yg pnggil + x-opismate masa praktikal degree dlu..)
4. Mama Ammar..(Nita yg stat..Hahahaha)

MOST IMPORTANT DATES IN YOUR LIFE:
1. Tarikh lahir (igt tarikh lahir insan2 yg rapat ngan aku)
2. Tarikh Nikah (2.6.2007)
3. Tarikh melahirkan Ammar (11.3.09)

THINGS YOU'VE DONE IN THE LAST 30 MINUTES:
1. Baca semua blog yg ader dlm blog list aku..byk sgt sbb dah lama tak online..
2.Copy tag ni dari blog Ummie Khayra dan paste terus dalam blog aku..ekekeke
3. Borak ngan mama sbb dah 3 ari kt mah mertua..byk cerita nk dikongsikan..hehehe
4.Tepuk2 peha Ammar yg tgh tido.Tak selesa kot sbb bunyi bising kt luar..ehehehe

GIFTS YOU WOULD LIKE TO RECEIVE:
1. cash money!!! ( Samala UK...hehehhehe )
2. Gift From Hubby.. .. ( Husband jnji nak belikan hadiah sbb lahirkan Ammar tp sampai skrg takder lg..ekekeke )
3. Kasut n selipar (dah lama tk beli kasut n selipar.last beli ms awal preggy dlu..mggu dpn dh stat keje,nak pakai selipar baru...hahahaha)
4. Gelang berlian..(nak beli sdr tak mampu lg..hahahaha)

YOUR FAVORITE HOBBIES:
1. shopping/window shopping
2. blogging
3. surfing
4. Sleeping
5. Tunggu Ammar bgn tido..Syok sgt tgk dier tdo..tenang j..

PLACES YOU WANT TO GO FOR VACATION :
1. Nak g Colmar Tropicale..(Dh lama teringin..Igt nak g for 2nd anniversary nnti tp Ammar baby lg..takut nak bwk g dalam hutan gitu...hehehe)
2. Pulau Perhentian ..(Target nak g masa honeymun tp husband plk taknak..So tatau la biler boleh pg lg..)
3. Luar Negara... (baru j berangan nak g Beijing,ikut rombongan kolej,tp dpt tau mhl la plk...syg duet..baik simpan tuk ms dpn..hahaha)
4. Bandung....(Nak survey dlu bape rega pakej yg kolej buat..)

FAVORITE DRINKS:
1. Air Laici
2. Susu segar
3. Apple Juice
4. Honeydew juice
5. Watermelon
6. Milo

THINGS ALWAYS FOUND IN YOUR ROOM:
1. Tilam ..(katil takder lg..ekekeke..)
2. Kipas siling n kipas duduk...(ms preggy gune 2 kipas sekaligus sbb tak tahan panas)
3. Frame gambar aku n husband..(nanti tambah lg frame gmbr Ammar)
4. Lampu tido..(since tido sorg2 ni,aku tkut tido bergelap...)
5. Rak baju (tmpat ltk baju2 yg berlipat)

FAVORITE COLORS:
1. Merah
2. Pink
3. Purple
4. Krim

TOP FOUR HANGOUTS:
1. SOGO
2. Jusco Bukit Tinggi
Wahhh..sejak duk Banting,aku dh kurang berpeleseran....hahahaha

Persons U LOVE SO MUCH:
1. Parents
2. Husband
3. Ammar
4. Family & Friends

"THINGS" SPECIAL TO YOU:
1. Cincin kawen (tak pakai pun sbb malu..hahaha)
2. Myvi..(Beli lps kawen)
3.Hadiah dr parents
4. Ammar's stuffs

YOU THINK WILL ANSWER THIS SURVEY:
1. Salmi
2. Bonda Humaira
3. Hanan
4. Adeela

1 comment:

mama salmi said...

uhuk...nnt aku jwb tag mu yer...:p