Sunday, January 1, 2012

happy new year 2012

just wanna wish all "happy new year 2012"....

apa azam taun baru?azam taun lps camner?tercapai k tak?

as for me,tak pernah ader azam pun..kalo ader azam taun baru pn,masa 1Januari j lah terlafaz azam tu pastu terus luper..heheheh..

tapi tgh drive td, terus tersemat satu azam baru dalam diri ni...sambil drive,sambil mata tgk dashboard,tgk jam....taun lps rekod kehadiran aku k opis sgtlah buruk....byk merah dari hitam..so jauh di sudut hati ni,taun ni nak less merah...

untuk itu,aku dh tukar WP 2 ke WP 3..so waktu pejabat aku adalah dari pukul 8.30am - 5.30pm...insyaallah aku tak lambat lg.kalo lambat lg,mmg harus potong gaji la sama gue...hehehe..so ammar,sori kalo mama ambik ammar lewat dari school ye....mama has to work...huhuhu..

lain-lain azam?mmm...tak pyh la....apa yg tak baik jauhkan,amik yg baik-baik belaka.....papa,u have to work hard...rumah kita dah hampir siap...taun dpn kiter dh sengkek..byk loan nk kene byr...adessss...
abang pandai dan bijak....jangan nakal-nakal ye..mmmuuaahhh

you rock papa..hehehe...kiter kurangkan gaduh-gaduh ek,...
cepat-cepat jalan..adeq dah besar..mmuahhh

berkorban segalanya untuk kebahagiaan di masa hadapan (gambar pada bulan oktober) 

2 comments:

M.U.M.M.Y M.I.Q.H.A.E.L said...

waaah best nye...rumah ko dah nak siap..nanti leh aku jengah ko ek...


raye cina aku balik kg....kalo ade mase kite jumpe ye...

suzie said...

boleh..boleh..ko bgtau la aku kalo ko tk bz..dh lama tk jmpa ko..qaseh pun belum bersua muka gk nih..ekekeke