Friday, May 7, 2010

emosi tak stabil

sian ammar asik kene marah ngan mamanyer j....arini ajer dh byk kali aku terkuat suara marahkan ammar.time mandikan dier,time pakaikan diaper,time jln2 cr lauk kt psr ngan mamatok n time nak tdokan dier...time mandi ,sgt mencabar bile nak gosok gg dier tu....sblum ni ok j.bile dah puas aku menengking,br teringat yg dlm mulutnyer ader biji2 merah yg buat dier dmm 2 ari lps.bj2 merah tu jgklah yg buat ammar tk lalu nak menyusu n makan..huhuhu..sori syg,mama luper....

time pakaikan diaper td, ammar tak duk diam.selalunyer tk mcm itu.2,3 arini mmg ammar lain mcm skit.asik menangis j.naik serabut kepala otak aku ni..huhuhu..dah tu suke merajuk.pantang nak apa2 tk dpt,terus larikan diri,nangis2 n duduk sambil genyeh2 kaki kt lantai tanda protes...adooiii....

syg...jgn la mcm ni lg...mama tkut mama akan hilang sbr j...ya allah,tingkatkanlah kesabaranku dlm menghadapi segala mcm perangai anakku..huhuhu...

2 comments:

Sharini aka Ummi Khayra said...

zie, aku pun gitu gak.. ammar dah tau la dia bakal jadi abang.. memang menguji wei sebab dia nakkan perhatian lebih dr ko.. mak adha sebut menyalak adik...

suzie said...

itula psl...selagi boleh tahan sabar takpelah,kalo dah sampai max,mmg melenting jgklah aku nih..huhuhuh...skrg ni plk dier asik dmm,lg la menjadi2...huhuhu